31/12 - 2010: Nyårsafton…

Tanken är att man ska bli packad som fan och ha skitroligt när man firar in det nya året, men det slutar likförbannat alltid i en enda jävla sörja av fylla, ångest, bråk och krossade drömmar. Visserligen är det sådant jag brukar gilla i vanliga fall men nyår innebär också asmycket planering, som alltid går helt åt helvete! Dessutom ska man stå ute och frysa röven ur sig vid tolvslaget och man ska dessutom klara av att både smutta på en cigarrjävel och halsa nån svindyr skumpa som pappa staten gärna säljer för att tjäna in lite extra momspengar.
-
Nej, mitt nyårslöfte är att jag nästa år skiter i allt detta och sätter mig på ett flyg till betydligt varmare breddgrader...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0