4/2 - 2011: Twitter...

Twitter är verkligen ett helt värdelöst system, var sitter poängen i att skriva ett skitkort inlägg om nånting helt värdelöst? Det jag hatar mest är dom som "twittrar" (som det så töntigt kallas) en länk till sin riktiga hemsida där de i själva verket har någonting intressant att säga! Din värdelösa mupp, om folk verkligen ville veta vad du hade att säga så hade dom väl gått in på din förbannade jävla hemsida direkt! Eller hur?
-
Sjukt frustrerande är också när seriösa dagstidningar (nåväl, vi kanske inte ska kalla Aftonbladet för en "seriös dagstidning", men ändå!) använder Twitter som en källa till att rapportera dagsaktuella händelser, oftast då inom nöjesvärlden. T.ex så använder man Twitter för att rapportera om Charlie Sheens relationer och festande (BTW: Han är min GUD! Om man bara kunde visa hur han EGENTLIGEN är i 2 1/2 men så skulle det vara värt att kolla på den där jävla skitserien!) sedan typ två veckor tillbaka. Aftonbladets metod i det här fallet är att ta ett svinkort inlägg på typ tre ord och förvandla det till en hel jävla artikel!
-
Det som stör mig mest med Twitter är ändå dessa förbannade jävla förkortningar och kortkommandon som visserligen tjänar ett syfte på Twitter men som inte gör det NÅGON ANNANSTANS! Typ om nån jävel ska kommentera ens facebookstatus och skriver ett jävla snabel-a framför ens namn för att man ska veta att JUST DU VILL VÄNDA DIG PRECIS TILL MIG. GAAAH, detta gör mig så jävla förbannad! Din jävla idiot, jag vet att du syftar på mig med tanke på vad du skriver i själva jävla kommentaren! Hoppa ner i nåt jävla utedass och kräla där i några dagar eller nåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0