5/2 - 2011: Brats...

Hade jag skrivit denna blogg för typ fem år sen så hade bratsen varit de första jag dissat, anledningen till att det har fått vänta är att jag dels har lidit av svår skrivkramp (översättning: bakfylla) och inte kommit på någonting kreativt att skriva.
-
Egentligen så är det svårt att dissa bratskulturen i dagsläget eftersom hela den där äckliga kulturen är död. Istället har de gamla bratsgrabbarna som inte fattat att dom är slut inom utelivet gått och blivit hipsters istället. Det finns dock ett fåtal brats som fortfarande tror att det är ballt att spruta champange på varandra, dessa idioter hittas enklast ensamma eller i sällskap av de närmast sörjande i något trött bås runt Stureplan. Men det är till dom idioterna den här dissen går oavkortat till! Dom är nämligen så jävla pantade att dom tror att dom fortfarande är "balla", dom går fortfarande runt och snyltar av pappas pengar trots att de fyllt 29 år och borde ha skaffat sig ett riktigt jobb för länge sedan! Vad gör t.ex den där tjockisen som dom kallade för "greven" idag? Hade jag någonsin velat sätta min fot runt stureplan så är jag fan helt övertygad om att han går runt där och desperat letar efter 16-åriga brudar som han kan supa fulla och försöka få till det med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0